سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه کسی که برخی از آنچه را خداوند روزی اش ساخته، به او وام نمی دهد [یعنی انفاق نمی کند ]، محبّت پروردگارش را به کمال می رساند ؟ [حضرت مسیح علیه السلام]
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----6-----
مذاکره ایران و امارات درباره جزایر سه گانه - سیصد

 

به وبلاگ سیصد خوش آمدید؛آماده تبادل لینک و لوگو هستم!

 

 

 

  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    مذاکره ایران و امارات درباره جزایر سه گانه - سیصد

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اشتراک در وبلاگ
     
  • مذاکره ایران و امارات درباره جزایر سه گانه
    نویسنده: نیما رهنما سه شنبه 86/9/13 ساعت 10:14 عصر

    مذاکرات پشت درهای بسته «احمدی نژاد» و «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» رئیس امارات عربی متحده از برنامه هایی بود که پیش بینی آن را صاحب نظران کرده بودند.
    رئیس جمهور ایران و امیر امارات در حاشیه اجلاس سران کشورهای حوزه خلیج فارس در دوحه نشستی دو نفره در بررسی مسائل مربوط به جزایر سه گانه ایران برگزار کردند.
    این نشست ابتدا با حضور «شیخ حمدبن خلیفه آل ثانی» آغاز شد و سپس به نشستی دو نفره با حضور «محمود احمدی نژاد» و «شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان» در پشت درهای بسته مبدل گشت.
    این نشست تنها چند ساعت پس از نشست «منوچهر متکی» و «عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیران امور خارجه ایران و امارات برگزار شد.
    وزیر امور خارجه امارات پیش از بیست و هشتمین سالگرد نشست شورای همکاری خلیج فارس که دیروز در دوحه برگزار شد گفته بود کشورش امیدوار است ایران، پیشنهاد راه حلی عادلانه درباره جزایر سه گانه ایرانی را بپذیرد.
    ایران بارها اعلام کرده این جزایر جزو لاینفک خاک این کشور است و هرگز آن را به دیگران واگذار نخواهد کرد و این در حالی است که امارات نیز ادعای مالکیت آن را دارد.
    در این دیدار احمدی نژاد و شیخ خلیفه بن زاید بر توسعه و تعمیق روابط دو کشور در همه سطوح تاکید کردند.
    رئیس جمهوری اسلامی ایران و رئیس امارات متحده عربی همچنین با اشاره به توافق های قبلی دو کشور، پیگیری برای تسریع اجرایی شدن این توافق ها را از طریق فعال شدن کمیسیون مشترک دو کشور خاطرنشان کردند.
    احمدی نژاد در این دیدار از شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان برای سفر به ایران دعوت کرد و وی در پاسخ گفت که در آینده نزدیک حتما از جمهوری اسلامی ایران دیدار خواهد کرد.
    همچنین به گزارش یک منبع آگاه دیروز عمروموسی دبیرکل اتحادیه عرب هم با احمدی نژاد دیدار و درباره مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی به گفت وگو نشست.
    به گفته این منبع آگاه، این نشست به مدت 45دقیقه و در هتل محل اقامت احمدی نژاد، رئیس جمهور برگزار شده است.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دانلود قرآن(احمد سعود)سوره ناس
    دختر برای تو
    ارزش های و کودکان
    [عناوین آرشیوشده]